dimarts, 22 d’abril del 2014

Dimarts 22 d'abril de 2014

Avui, quan hem fet la rodona que ens porta direcció a l'escola, ja anàvem comentant com estarien d’esverats els nens i nenes després de tants de dies de vacances. Imaginava quines anècdotes ens explicarien i s’explicarien entre ells: "jo vaig tenir una mona gegant!", "la meva era del Barça!", "el meu padrí em va comprar la mona que jo volia", "jo vaig anar a passar uns dies a la platja!", " jo vaig anar a la muntanya!", entre d'altres frases. 
Al cap d'un quartet d'hora ja entraven els alumnes a l'aula, i efectivament, he escoltat més d'una frase de les que he sentit anteriorment. 

Avui era un dia diferent, començàvem la setmana cultural a l'escola, aquest any amb la temàtica de la cuina. Així doncs, un cop hem estat preparats hem anat cap al gimnàs amb la resta d'alumnes de l'escola, a fer l'acte d'obertura de la setmana cultural de la cuina, on els nens i nenes han cantat i ballat, les mestres s'han disfressat de cuineres i els han llegit uns quants versos, i seguidament, ja se'ns ha fet l'hora d'esmorzar!

Tornant del pati, hem fet uns experiments amb l'aigua, on hem mesurat amb ampolles, gots i altres eines de mesurar l'aigua, a què equivalia un litre. Els alumnes s'ho han passat molt bé a la vegada que han après! És fantàstic fer aquestes activitats on es poden demostrar els conceptes a l'aula i hi participen activament els nens i nenes. 

Per finalitzar, hem acomiadat el matí tot recollint els diferents materials de matemàtiques, i jo, com si fos una alumna més, he marxat intrigada per saber què faríem el següent dimarts! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada